mad man.

Sunkig, morgonfrisyr och kaffe är orden som beskriver min dag bäst. Vaknar upp så trött att jag bara vill kasta mig ut genom fönstret. Kläderna från igår har en jävligt oklar doft, toner av diverse shots, whisky & svett.. parfymsprut och dölj morgonfrisyren med en mössa - iväg i samma kläder en snabbis, hem och duscha. Hällt i mig skadliga mängder kaffe och lyssnat på Kid Cudi - Pursuit of Happiness om och om igen, texten passar rätt bra denna dagen. Allt en sån här dag är som att pissa i motvind, vill bara leka rockstjärna, skrika och slå sönder mina gitarrer mot golv och väggar och inte bry mig ett skit om det. Jag vill åka ifrån den här pissiga kylan och aldrig komma tillbaka.

Slänger på mysskjortan, fårskinnstofflorna och en varm halsduk och bäddar ner mig framför Mad men och låter tankarna ta mig till 60 talets New York.

Imorgon är jag Don Juan, jag är Rambo, jag är Jimi Hendrix, jag är tillbaka - starkare än någonsin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0