leave the world behind -

idag har det planerats, planerats och åter planerats. I februari väntar en 6 veckors semester i asien med utgångspunkt Thailand. Har letat efter billiga boende på sköna ställen där man slipper folk som försöker lura en på pengar eller att bli jagad av ladyboys. Får dock lämna kalla Sverige bakom mig snart då jag åker till Thailand om 10 dagar.
Jag är förövrigt så hungrig att jag inte vet vart jag ska ta vägen, försöker dämpa hungern med bra musik.. det går sådär.
Kanye West – Runaway - Explicit Version
Duck Sauce – Barbra Streisand - Radio Edit
Aloe Blacc – I Need A Dollar
Hur Högt – Hur Högt? (feat. Dj Vietnaam & Jerry Hoffmaestro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0